شناسایی و تعیین میزان تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانک‌داری الکترونیک از دیدگاه مشتریان

محمد لگزیان؛ سمیه یغما یغما

دوره 17، شماره 34 ، بهمن 1389

https://doi.org/10.22067/pm.v17i34.27354

چکیده
  در سال‌های اخیر به موازات گسترش روز افزون فن آوری‌های اطلاعاتی و ایجاد فرصت‌های جدیدی در صنعت بانک‌داری، موجبات توجه بیشتر به مقوله بانک‌داری الکترونیکی فراهم گردیده است. نتایج تحقیقات بیانگر این واقعیت است که موفقیت بانک‌داری الکترونیک، صرفاً با حمایت دولت و بانک‌ها حاصل نمی‌شود، بلکه مستلزم پذیرش این خدمات از سوی مشتریان ...  بیشتر